1 er CUMPLEAÑOS FELIZZZ

1 comentario:

Maria Cuesta dijo...

Ole!!!! Que aquest nens fan un anyet!!! Estic segura que sempre m'enrecordaré del dia que veu neixer.
16-4-09
Jo estava a casa, a l'ordinador, ja havia arribat de l'escola. Sabia que qualsevol dia de la setmana, deixaria les classes i aniria a l'hospital per veureus.
Pero això no va passar, no em vaig haver de saltar cap classe. Serien les 7 de la tarde aproximadament quan em va trucar la tia Angelita dient-me que ja havien nascut els nens, i que a les 8 aniriem a l'hospital a saludar-vos per primer cop. En aquell moment això no ho ha sapigut mai ningú, pero en aquell mument vaig començar a plorar, a plorar com una tonta. Feia tan que us esperava, que no em creia que per fí ja us pogues veure per primera vegada. I en 5 minuts ja ho sabien totes les meves amigues, que els meus cosinets ja estaven en aquest mon.
Un cop ja estava en el hospital vaig veure a la mama Lia plorant, a les iaies plorant, a l'avi Joan plorant, a la mama Bet casi plorant, la única persona d'alla que no plorava penso que era l'Ian... perquè segurament no volia malgastar forces per enviarli totes al seu germanet Pol, que estava en una altre habitació... Era el primer cop, despres de 9 mesos que els germanets no estaven junts. I això segurament ningú ho recordarà pero a mi no se'm oblidarà mai, quan estava a l'habitació amb la mama Bet i el Ian, entre d'altres, em va sonar el mobil... i per sorpresa de tots... el BAR COYOTE va començar a sonar!
Aquest dia va ser molt especial, i mai ningú el podra olvidar mai, veu portar la alegria a la familia Ros-Cuadradas!